PRÓBNIK MIERNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA BENZ. Jonnesway

499,00 zł Brutto
JONNESWAY
Indeks: AI020052
3 kg
Towar na zamówienie

PRÓBNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA - BENZYNA, Jonnesway
AI020052

Próbnik przeznaczony jest do pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach niskoprężnych (benzynowych).

Wyposażenie zestawu:

- Manometr o zakresie 0-20 BAR średnicy  80 mm.
- Przewód elastyczny długości 200 mm. Wąż zakończony jest zaworkiem uniemożliwiającym cofnięcie się wskazówki manometru przed zakończeniem pomiaru jak również adapterem redukcyjnym 14mm oraz 18mm umożliwiającym bezpośrednie wkręcenie w otwór świecy zapłonowej.
- Przedłużki – adaptery pomiarowe (5szt.)
1. Adaptery do silników wyposażonych w świece zapłonowe o gwincie M14 x 1,25.
Przedłużki mogą być stosowane niezależnie lub połączone razem, co umożliwia wkręcenie do otwór świecy głęboko umieszczonej jak również w miejsca trudno dostępne.
W zestawie: M14 x 1,25 – długość 64mm
M14 x 1,25 – długość 94mm
2. Adapter do silników wyposażonych w świece zapłonowe o gwincie M18 x 1,5.
W zestawie: M18 x 1,5 – długość 57mm
3. Adapter do silników motocykli wyposażonych w świece zapłonowe o gwincie M10 x 1
W zestawie: M10 x 1 – długość 57mm
4. Adapter do silników motocykli wyposażonych w świece zapłonowe o gwincie M12 x 1,25
W zestawie: M12 x 1,25 – długość 57mm
- Gwintowniki do poprawiania gwintów świec zapłonowych (2szt.)
W zestawie: M14 x M18,
M10 x M12
- Zapasowy zestaw uszczelek oraz zaworek. 



POMIAR CIŚNIENIA SPRĘŻANIA
1. Sprawdzić stan techniczny oraz naładowanie akumulatora.
2. Sprawdzić, ewentualnie skorygować poziom oleju w silniku.
3. Uruchomić silnik i poczekać aż osiągnie właściwą temperaturę pracy.
4. Wyłączyć silnik.
5. Ostrożnie zdjąć przewody zapłonowe ze świec, oraz odłączyć przewód masowy od cewki zapłonowej.
6. Wykręcić wszystkie świece zapłonowe.
7. Wkręcić próbnik z odpowiednią siłą w gniazdo świecy stosując odpowiedni adapter.
8. Przy pomocy rozrusznika przekręcić wałem korbowym (ok. 3 sek.), aż do uzyskania wbadanym cylindrze maksymalnego ciśnienia sprężania (jego wartość wskaże manometr).
9. Po odczytaniu wskazanie należy skasować poprzez naciśnięcie przycisku zaworka
kasującego.
10. Postępować analogicznie z pozostałymi cylindrami. Otrzymane wyniki pomiaru należy porównać z danymi fabrycznymi silnika. Różnice ciśnień pomiędzy poszczególnymi cylindrami nie powinny przekraczać 10% największego odczytu.
Jeżeli te różnice są większe, świadczy to o nadmiernym zużyciu tłoka, cylindra, pierścieni
tłokowych lub zaworów.



Opakowanie:
Plastikowa waliza zapewniająca bezpieczny transport jak i przechowywanie próbnika.