• Towar czasowo niedostępny

TESTER PŁYNU HAMULCOWEGO 5-DIODOWY + GLIKOMETR

38,00 zł Brutto
GEKO
Indeks: G02731+AH-1040
0.3 kg
Towar czasowo niedostępny

TESTER MIERNIK PŁYNU HAMULCOWEGO + GLIKOMETR
S-5LFT/G02731+AH-1040

Przedmiotem oferty jest tester pozwala na szybkie i wygodne sprawdzenie zawartości wody w płynie
hamulcowym Podstawowym parametrem określającym jakość płynu hamulcowego jest temperatura wrzenia, która z kolei jest ściśle związana z zawartością wody. Zawartość wody na poziomie ok. 3.5% obniża temperaturę wrzenia płynu o ok. 100°C. Płyn hamulcowy ma silne właściwości higroskopijne dlatego tak ważna jest okresowa kontrola jego jakości. Do szybkiego sprawdzenia jakości płynu doskonale nadaje się tester QS70012. Zasada działania testera opiera się na pomiarze zawartości wody w płynie hamulcowym. Płyn hamulcowy nie powinien zawierać więcej niż 1.5% wody, warunkowo dopuszczalna jest zawartość wody do ok. 3%, powyżej tej wartości płyn hamulcowy należy bezwzględnie wymienić.

- Dioda zielona - bateria ok, zawartość wody < 1%
- Dioda żółta - zawartość wody od 1% do 2%
- Dwie diody żółte - zawartość wody od 2% do 3%
- Dioda czerwona - zawartość wody ok. 3%
- Dwie diody czerwone - zawartość wody powyżej 3%

 UWAGA!

- Wymień baterię jeżeli zielona dioda nie świeci po wciśnięciu przycisku „POWER ON”.
- Czyść urządzenie bieżącą wodą po każdym użytkowaniu.
- W przypadku kontaktu płynu hamulcowego ze skórą lub oczami należy natychmiast przemyć je wodą.

 

 


Używając glikometru można określić temperaturę zamarzania oraz wrzenia płynu chłodniczego.Umożliwia on kontrolę czystości płynu chłodniczego, co pozwala na szybką reakcję w razie wykrycia nieprawidłowości, jak np. zbyt wysoka temperatura zamarzania płynu.Regularna kontrola stanu płynu chłodniczego pozwala na utrzymanie układu w optymalnym stanie.Dzięki używaniu testera układ chłodzenia będzie bezpieczny zarówno zimą jak i latem.

Uwaga: Stosować wyłącznie z płynami do chłodnic na bazie glikolu etylenowego !
INSTRUKCJA OBSŁUGI TESTERA PŁYNU CHŁODNICZEGO
1. Odkręcić korek chłodnicy tylko, gdy silnik jest zimny.
2. Uruchomić silnik i doprowadzić do normalnej temperatury pracy.
3. Napełnić tester płynem chłodniczym do poziomu linii FLUID LEVEL.
4. Górna (mniejsza) wskazówka testera musi się znajdować w pozycji pionowej.
5. Większa wskazówka pokazuje temperaturę zamarzania płynu chłodniczego.
6. Po przeprowadzeniu testu przepłukać tester ciepłą wodą.