Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) + kable: OBD1, OBD2, piny

157,00 zł Brutto
Viaken
Indeks: V12
0.5 kg
Dostępny od ręki

Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) + kable: OBD1, OBD2, piny

Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny VAG do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Interfejs podłączany do komputera przez port USB

UWAGA !!!
Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, tego nie potrafią interfejsy konkurencji.

Produkt polski, najwyższej jakości, zbudowany na specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji (drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.

CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?

     
Kontroler USB FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie szybszy) FT232R
Kontroler komunikacji Specjalizowane układy scalone (drivery ISO) Tranzystory
Awaryjność Brak (praktycznie niezniszczalny) Jak to w chińczyku :)
Jakość (pasowność wtyku) Idealnie pasuje do każdego gniazda j/w
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 Oryginalne Delphi Zwykłe płaskie blaszki
Diody LED 2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji 1 sztuka sygnalizuje stan zasilania
Zastosowanie Profesjonalne Amatorskie



W komplecie są 3 kable diagnostyczne:
zapewniające komfortowe podpięcie do samochodów

1. kabel z wtykiem OBD2
2. adapter z gniazda OBD2 na wtyk OBD1
3. kabel z pinami umożliwiający podłączenie do pozostałych gniazd

(Istnieje także możliwość dokupienia kabla do OBD1 oraz VW LT)

Wszystkie interfejsy sprzedawane przez naszą firmę mają identyczne wyprowadzenia pinów więc kable te można stosować do wszystkich interfejsów (Euroscan, VAG KKL, VAG K-line, VAG K+L line, Tachopro, BMW, Galetto, KWP2000, Kasowniki crashdata oraz inne), zapewnia to znaczny spadek ceny i wzrost funkcjonalności.
 

 


Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.


Interfejs został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X

 


Na płycie CD dołączonej do interfejsu między innymi znajdują się sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/ WINDOWS 7 (tylko u nas dla wersji 32bit i 64bit)
Instrukcje oraz materiały pomocnicze są dołączone na płycie CD a nie w formie papierowej dzięki temu nie zostanie zniszczona przy pierwszym użyciu podczas pracy w warunkach warsztatowych
GWARANCJA 12 MIESIĘCY
Zapewniamy pełny serwis naszych urządzeń

Zastosowanie:
Interfejs obsługuje wszystkie modele gupy VAG w latach 1992-2004
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG TDI)
A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.)
- programować immobilizer

- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera

A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning

UWAGA!!!
Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach.
Interfejs został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Do komputera jest podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r
Interfejs jest wykonany w technologii SMD (montaż powierzchniowy) na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, zarówno lutowanie jak i montaż pudełek odbywa się w pełni maszynowo. Oferujemy jakość całkowicie niespotykaną do tej pory w Polsce, w niewiarygodnie niskiej cenie. W procesie montażu interfejsy poddawane są 100% elektronicznej kontroli jakości oraz dodatkowo każde z montowany interfejs jest testowany w aucie przed wysłaniem. Nie ma możliwości że klient otrzymał niedziałający interfejs.


Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite, VWTool, GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan.





Program VAG-COM działa na wszystkich systemach Windows, również Vista oraz Windows7