Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat K-line (max232) we wtyku OBD2

31,00 zł Brutto
Viaken
Indeks: V18
0.3 kg
Dostępny od ręki

Interfejs jest wykonany w technologi CMOS na układzie scalonym max232 (K-line), a więc współpracuje z programami pracującymi pod dos np.: A3, A4, VAG 2.6, VAG 2.9. i zapewnia bezproblemową współpracę z każdym notebookiem.
Porównanie interfejsów zbudowanych na max232 i zbudowanym na transoptorach znajdziesz w dziale artykuły.
Elektronika jest wbudowana we wtyk OBD2, zapewnia komfortowe podpięcie do samochodów wyposażonych w gniazdo OBD2.
Współpracuje z programami Vag-Com, VWTool, GMTool i innymi kompatybilnymi z OBD II, obsługuje pojazdy grupy VW, niektóre modele: OPLA, Renault, Peugeot, auta amerykańskie

Zastosowanie
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
  • inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
  • podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:

  • adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, itd.)
  • programować immobilizer

A przy większym doświadczeniu:

  • korygować wskazania liczników
  • przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
Podstawowe funkcje interfejsu
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
- Centralny zamek, alarm, radio,
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów.
Charakterystyka urządzenia
Interfejs diagnostyczny OBD II do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.